Saturday 5 August 2017

Diablo 3- Reaper Of Själar Trading System


Diablo 3: Reaper of Souls loot-system som är utformat för att skära benen ut från auktionshuset Diablo IIIs kontroversiella spelguld och auktionshus med riktiga pengar har varit en sådan tvivel att även spelens tidigare ledande designer erkände att det verkligen gjorde ont spelet. Medan det kommer att förbli till kommande expansion Reaper of Souls, har ett uppdaterat loot system - som kommer att leva för alla spelare via en gratis patch precis före expansionslanseringen - skapats speciellt för att dra spelare bort från handelsposten och tillbaka mot gator och korridorer av gib-benägna monster. När frågade om bytesystemet ändras, sa ledande innehållsdesignern Kevin Martens oss att, medan handel är ett helt legitimt sätt att få ett objekt, borde spelet alltid vara det mest effektiva. Det är kul att gå och köpa något direkt, den omedelbara tillfredsställelsen känner att den höga sockern, sade han, men det är inte kärnfantasi, det är inte det roligaste och slutspelet, av olika skäl tenderar de att kontrollera auktionen hus först och spela spelet andra. Det är inte vad vi tänker och vi vill ta itu med det, så lootsystemet och förtrollande och hantverkssystemen syftar båda till att skära benen ut ur auktionshuset för att göra det onödigt att gå på det i viss mån, där roligaste sättet att spela spelet blir det bästa sättet att spela spelet. Loot 2.0 lägger till smarta droppartiklar, som är anpassade till din karaktär. Fler legendarier planeras också, med extra effekter, till exempel en personal som kan kasta hydras från döda kroppar. En ny hantverkare, mystiken, kommer att introduceras, så att spelarna kan sända saker - överföra statistiken över en till en annan. Dessutom kommer det nya Loot Run-läget slumpmässigt att generera en ny dungeon på 15-20 minuter, så att du går skattejakt utan att upprepa samma platser. Martens förklarade hur det nya systemet kommer att se till att den mest effektiva metoden att få redskap är också det roligaste. Så vi säger Oh, du vill ha effektivitet Vad sägs om effektivitet, som Loot Runs, vad sägs om att du definitivt får det bästa redskapet därifrån. Matematiskt är det bäst. Då kan de sluta göra det Alkaizer kör i handling tre som alla gör. Leder författare Brian Kindregan noterade fördelen att hålla människor borta från Diablo 2s riskabla handelspartners webbplatser, men förtydligar att vi vill att Auktionshuset ska vara din sista utväg, rätt Du spelar spelet för att ha det roligt, få skytten, Kindregan sa. Om du inte kan hitta en sak saknar du det. Om du inte kan göra det, okej, då går du till auktionshuset. Trots sina problem har Blizzard inga planer på att helt enkelt skära auktionshuset. Varumärkena är inte ogiltiga, säger Martens, det är bara att det är skevt, så om du är en karaktär som spenderar pengar kanske du får 80 procent av ditt redskap från Auktionshuset och 20 procent i spelet. Det borde vara omvänd i bästa fall. Dess roligare att döda monster. Det är samma sak jag sa om Loot Runs. Om du vill ha det bästa redskapet, låt oss placera det på ett ställe där du dödar monster. För mer information, kolla Toms nedlöpning av utvidgningarna nya funktioner. Review: Diablo 3: Reaper of Souls (Computer) Diablo 3: Reaper of Souls. Officiell GBAtemp Review Recenserad av Brandon Boui. postat 11 mar 2014 Diablo III har definitivt haft en färgstark upplevelse sedan starten i maj 2012. Jag spelade den ursprungliga titeln tillbaka när den lanserades och den plågades med fel. Jag hade hållit på och av med spelet och jag hörde riktigt bra saker om expansionen från dem som deltog i beta. Jag är definitivt intresserad av att se hur den nya expansionen gjorde spelet bättre Jag behövde också pausen för att föryngra mitt skrivflöde så det var en riktigt fin förändring. Reaper of Souls kom ut den 25 mars 2014. Den nya produktionsplåstret kallades quotLoot 2.0quot släpptes ungefär tre veckor före lanseringen av expansionen och det spelade definitivt som ett helt nytt spel med mycket starkare specificering och en uppgraderad svårighetsgrad. Expansionen ger en förlängning till historien i form av Act V, en ny Crusader-klass, och den mycket förväntade lootuppdateringen. Expansionspriset vid lanseringen är för närvarande 39,99. Diablo III: Reaper of Souls Manufacturer. Blizzard Entertainment Utgivningsdatum. 25 mars 2014 Innehållsförteckning Inledning - Sammanfattning Diablo III i en nötskalning av själar Nya funktioner Förbättring Ska jag köpa slutsats Inledning - Sammanfattning Diablo III och dess lansering i ett nötskal Diablo III var ett spel som led av för mycket hype. Den släpptes tillbaka i maj 2012, till stark försäljning, men innehållet hade varit en besvikelse för de flesta spelare, inklusive mig själv, med tanke på att de flesta av oss hade kommit in från Diablo II för över ett decennium sedan. Spelet hade lidit av spelbrytande buggar, hade svag specificering, hade en svag och repetitiv historia och liten riktning under lanseringen. Ledarskap lidit, och spelarna lidit, med ett antal dåliga beslut som slutade med att skada spelningen, till och med Blizzards självkänsla. Ett sådant beslut var det auktionshus som implementerades i spelet, en funktion som sedan avlägsnades från och med den 18 mars 2014. För ett spel som pryder sig på loot och känslan av att vara speciell, gjorde auktionshuset inga gynnar. Kombinera det med samma historia rehashed fyra gånger i vanilj Diablo III-upplevelsen, och du har ett recept på katastrof. Auktionshuset hade också en riktigt pengar motpart, kallad Real Money Auction House, som slutade bli en fristad för bots och guldbönder. Insane guldmängder kunde ha köpts för endast några USD, juridiskt, utan att behöva använda en skuggig tredje parts återförsäljare. Inflationen började döda priserna. I den första körningen av Diablo III. det fanns fyra svårigheter. De var Normal, Mardröm, Helvete och Inferno-läge. Normal var en faceroll som kunde slås utan färdigheter, Nightmare kunde bli slagen lätt utan någon form av färdighet, kanske med minimal färdighetsanvändning. Helvetilläge medförde en högre svårighet vid bordet med tyngre monstergränser och högre skador, men Inferno-läget tog kakan vid lanseringen av Diablo III39 för att vara nästan komiskt svår, med svårigheten att höjas till en sådan artificiell nivå att det var besläktat att slås i ansiktet. Historien själv måste upprepas flera gånger för att till och med nå den nivån. Det var inga förändringar mellan lägena, vilket därför gjorde spelet extremt tråkigt att spela. Vad som gjorde Inferno värre var att det enda sättet att överleva var att i princip antingen bli otroligt lycklig med en extremt kraftfull sällsynt föremålslösning eller kamma auktionshuset vid precis rätt ögonblick för att häva en enastående affär. Det var det som hände med de flesta spelare, inklusive mig själv, som tvingade oss bort från spelet efter bara några månader. För de flesta var historien en av de svårare delarna att hantera, eftersom den var väldigt försvagad och förutsägbar. Produktisering var ett stort problem tidigt. Loot var överallt. Legendariska föremål (de sällsynta droppar) kan lätt överträffas av ett passande Sällsynt föremål som man hittade stunder senare. Legendarier säljs ofta för skräppriser tidigt. Dessa värdefulla objekt hade ingen verklig betydelse eftersom de var för svaga för att dra nytta av. Statistik var nästan alltid överallt. En barbarare som åberopar styrka som en statsstat har inget behov av ett objekt med intelligens. Det var otänkbart vid den tiden. Bristen på lycka som spelarna hade med lanseringen av titeln blev mycket snabbt känd av Blizzard. Roliga memes började dyka upp och beskriver spelets kaos. Fel 37 var ett av de alltid populära ämnena i början, med spelare som beklagar att de kunde ansluta till spelet, kritiserar behovet av spelets alltid online-infrastruktur, trots att de flesta av spelet är en singelspelareupplevelse. Vid den tidpunkten fanns det ingen riktig punkt att fortsätta resan tills saker hade åtgärdats. Lyckligtvis gick de flesta av problemen som nämnts ovan bort med frisläppandet av den nya expansionen, som kom ut i två delar. En del, den första delen, var den nya artikelbeteckningen Patch som kallades quotLoot 2.0, citationstecken som helt uppfräschade sättet att artiklarna distribuerades i hela spelet. Objekt och statistik kände sig äntligen värdefulla. Legendarierna sjönk något oftare, och med statistik som gjorde dem värdiga att kallas legendariska. Detta hade en omedelbar inverkan på spelaren basen, och det gjorde spelet väsentligen blivit något nytt. Slipning för växeln kändes roligt igen. Det kände sig uppfriskande, för att kunna gå in i titeln med en chans att bli värdig redskap. Det tidigare svårighetssystemet var också helt skrotat, ersattes av ett jämnare fördelat system som gav högre erfarenhet och gulddroppar på högre nivåer. Vid några av dessa högre svårigheter löser det som endast kan erhållas genom att delta i detta svårighetsläge. Karaktärsbyggnaderna hade omformats för att möjliggöra mer flexibilitet. Kort sagt, Reaper of Souls kostar 39,99 och kommer packad med en fortsättning av berättelsen, efter spelarens äventyr och möten med Archangel Malthael. Historien är utökad, en ny klass tillhandahålls (Crusader), nya spellägen (En sandlåda) och många andra funktioner. Detta kommer att diskuteras i avsnittet Nya funktioner i översynen, så var vänlig tålmodig under tiden. För att fortsätta berättelsen diskussionen var Malthael vishetsängelsängeln som försvunnit från Diablo II39s storyline. Historien följer händelserna i spelet efter att ha dödat Diablo, och återhämtningen av Black Soulstone. Tyrael, ängeln som hade varit en integrerad del av Diablo III-storylinen, försökte försegla Black Soulstone inom Sanctuary så att den aldrig kunde återfås. Han gör det med hjälp av sex anhängare. I försöket gör han sig ombord, oförmögen och fem av anhängarna dödas. Malthael, som nu ansåg sig som en dödsängel, tar Soulstone och försöker avsluta den eviga konflikten mellan himlen och helvetet. Hans lösning Utrota mänskligheten, som har blivit sedd som en ras av inget mer än demongrop. Tyrael försöker sedan söka spelaren (Nephalem) för att torka ut Malthael och hans minions. Historien kommer att svara på många av de frågor som lag IV lämnat bakom sig. Korsfararen är en ny klass som introduceras med expansionen. Denna klass betraktas som en mellannivåspellcastermelee-klass som utnyttjar ett svärd, flad och en sköld som en del av vapnet. De kan också elda stavar med ett mellanslag. För att kämpa använder korsfararen en energikälla som kallas Wrath, som genom lore anses vara en gudomlig magi när de bränner sin hängivenhet till Zakarum. Denna resurs genereras i Crusader39s attacker. Korsfararen kommer också att vara en del av berättelsen, även retroaktivt, eftersom han har sina egna anledningar att undersöka händelserna som ägde rum under lanseringen. Från min tid att leka med den här klassen har jag några nitpicks med den. Det känns inte rätt. På den ena sidan är klassen en melee-klass, men å andra sidan är klassen en medellång enhet. Det är en ojämn balans och ger korsfararen en schizofrenisk känsla för det, som om den ännu inte vet hur man ska fungera. Jag förstår att det ger fler alternativ till spelaren, vilket ger dem möjlighet att tillgodose sig som en melee eller en radspelstil, men samtidigt är båda roller bättre uppfyllda av antingen barbarer eller någon av de andra varierade klasserna. De är hållbara i strid, men totalt sett kunde klassen bara ha genomförts lite bättre. Som jag nämnde ovan är historien en fortsättning från händelserna i vaniljupplevelsen. Efter att ha dödat Diablo, är Black Soulstone återhämtad i Tyraels händer. Tyrael, ängeln som hade varit en integrerad del av Diablo III-storylinen, försökte försegla Black Soulstone inom Sanctuary så att den aldrig kunde återhämtas. Han gör det med hjälp av sex anhängare. I försöket gör han sig ombord, oförmögen och fem av anhängarna dödas. Malthael, som nu ansåg sig som en dödsängel, tar Soulstone och försöker avsluta den eviga konflikten mellan himlen och helvetet. Hans lösning Utrota mänskligheten, som har blivit sedd som en ras av inget mer än demongrop. Tyrael försöker sedan söka spelaren (Nephalem) för att torka ut Malthael och hans minions. Historien är ett steg upp från det vanliga spelet, men inte så mycket. Det är definitivt inte något att skriva hem om. Det kände sig fortfarande förutsägbart, och var faktiskt ganska kort. För hastighetsspelare kan spelet slå på mindre än två timmar. Människor som har spelat det säger att det kan bli slagen om ungefär fem timmar. Efter att ha startat det ögonblick som spelet lanserades kan jag bekräfta att historiautvidgningen av Act V tog ungefär två timmar och tio minuter med en ganska stor svårighet. Malthael var den förre hängivna vågnen av de höga himlarna, som försvann i händelserna i Diablo II. efter händelserna i Worldstone. Han återvänder i den nya expansionen som kallar sig Dödens Ängel, som mödosamt dömer de som står i sin väg och hotar att eliminera människornas ras och kallar dem demonen. Med Malthael fann jag att han var en bättre skurk än Diablo, men inte så mycket. Medan Diablo kände sig skonsnyggt i historien i sista stund för att ge spelet sitt titelnamn, hade Malthael utrymme att expandera, och spelet gör det definitivt, men hans resonemang att bli vad han gjorde är bara dumt. Callous mord känns bara inte som en rättfärdig lösning, med tanke på att han brukade belysa visdomens visdom i de höga himlen. Jag gillar hans utseende men han ser otroligt ut i spelet, med ett bra soundtrack för att säkerhetskopiera det. Den sista chefen möte med honom var. intressant, men minst sagt. Jag lämnar det för dig att spela. Höjd nivåhatt (70) och högre Paragonnivåer Hattens hölje ökade från nivå 60 till ett hölje på 70, varvid även paragonnivåerna ökar. Med nya nivåer kommer ny utrustning Detta inkluderar nya legendariska uppsättningar byggda runt den nya nivån och enligt spelutvecklarna kommer det nya redskapet att bli enormt. Utvecklarna ville göra gear fokusera på vissa färdigheter så att spelaren kommer att migrera runt bygger istället för att vara begränsad till en viss färdighet bygga under hela spelet. Med en ny nivå cap, från 60 till 70 det tog cirka 542,2 miljoner erfarenhet. Beating Act V uppfyllde inte nödvändigtvis det men det fick mig ganska nära det färdiga nivålocket. Det nya Paragon-nivånssystemet upphörde ursprungligen. Den capen avlägsnades med expansionens expansion. I huvudsak belönades mycket Paragon-nivå en spelare med kärnstatistik som styrka. fingerfärdighet. intelligens. och vitalitet i mängder som liknar vad de fick från normal nivå och 3 magiska och guldfyndiga. En ny ram i karaktärens porträtt var förtjänad var 10 nivåer för att beteckna deras paragonprogression. Med borttagning av de begränsade nivåerna betyder det mer slipning, så ta det till. Gör det regn. Denna systemuppdatering var enorm för integrationens framgångar. Efter att ha kommit flera veckor innan expansionen kom ut, introducerade den i grund och botten ett helt nytt sätt att spela spelet, med smartare loot-system som skulle ge loot som faktiskt fungerar i spelarens favor, snarare än att vara en hodgepodge av statistik som inte kan vara används av någon. Sällsynthetssystemet förbättrades, med fler rarer (gula droppar) som finns i fältet och högre legendariska droppar. Den enda nackdelen var att själva plåstret var en jätte 8 GB för nedladdning. I den nya expansionen blev legendarierna förbättrade med högre statistik och anknytningar och sjönk oftare. Enligt utvecklarna arbetar det legendariska systemet för tillfället med en passiv buffering, ju längre du spelar i strid utan att uppnå en legendarisk droppe. Den ungefärliga tiden mellan legendarierna är ungefär nittio minuter. Det är dock mer än möjligt att uppnå mer än en legendarisk inom den tilldelade perioden. Gear kände sig faktiskt användbart mest av tiden. Med den nya expansionen finns det nya legendarier som bara kan hittas i högsta svårighet, Torment-läge, för att uppmuntra spelare att utmana sig och spela det nya innehållet. Dessa legendariska uppsättningar innehåller också affixer som uppmuntrar spelare att prova nya byggnader istället för att hålla sig till kakskärningsbyggnader. Efter att ha kommit ut flera veckor före utvidgningen av expansionen, utnyttjade jag definitivt det, och har spelat massor av timmar redan, mer än de flesta AAA-titelspel helt och hållet. Spelet känns bara så nytt med detta loot-system i det. Kombinera den med den gigantiska plåstret att ladda ner, det är verkligen ett helt nytt djur att sitta med. Nyare endgame i form av Nephalem Rifts Nephalem Rifts var ett koncept som tidigare kallades Loot Runs. Det är en intensiv utmaning som ger värdefulla saker om spelaren ska slutföra det. Den unika saken med dessa loot körningar är att absolut allt är randomiserat. Ja, det är rätt. Monster, elitförpackningar, terräng är alla randomiserade helt. Vissa har rapporterat att hitta ett komplett rum med loot goblins. För att få tillgång måste man ha en Nephalem-nyckel och sedan gå till stan för användning. De kommer inte att ske inom någon av de aktuella handlingarna som är tillgängliga, men kommer att utnyttja kakel uppsättningar av tidigare handlingar. Unika monster kan också hittas inom dessa körningar. Den som inte är på expansion kommer att få en uppdatering vid något tillfälle att inkludera Nephalem Rifts, men det datumet är för närvarande inte känt. För användarna av expansionsuppsättningen ingår detta vid lanseringen. Jag älskar lantbruk speciella monster. Det är en absolut doozy för att kunna hitta verkligt slumpmässigt innehåll som är oförutsägbar. Berättelsen och kartorna är i allmänhet samma layout med olika plattor, men det känns faktiskt som helt ny quotcontentquot för spelare att njuta av. Jag har funnit några konstiga saker på dessa ställen som jag absolut älskade att utforska. Den sista stora delen av expansionen som jag tycker om att diskutera är det nya äventyrsläget. Äventyrsläget är en förhärligad sandlåda av sorter som äger rum med hela helgedomen som batteground. Alla vägar och kontrollpunkter har låsats upp, och du kan nu väsentligen träna var du än vill. Tänk på det som fritt läge från Dynasty Warriors-franchisen, men bättre. Det finns också bounties som kan erhållas, vilket görs genom att döda speciella monster som förekommer inom dessa zoner för belöningar. Det finns ingen svårighet, skalar istället till spelarens nivå och ger belöningar utifrån det. Systemet kommer att bestå av cirka fem bounties per handling, som vanligtvis handlar om att slutföra mål och besegra vissa monster. I gengäld garanteras spelaren en Rift Keystone för att komma åt Nephalem Rifts om spelaren ska slutföra alla mål i lagen. Jag älskar faktiskt den här funktionen som det verkligen gav mer att göra och gjorde att det var mycket lättare att hitta slipningsfläckar, som ibland när jag rusade genom historien saknade jag några av de vägar som ledde till destinationer, så om jag ville gräva tungt i det området jag skulle sitta fast i mitten av ingenstans. De extra bonusarna att döda dessa speciella bountymonster är bara en glasyr på kakan för att uppmuntra prospektering, för mig. Förbättring Ska jag köpa För någon som är bitter, som jag, om lanseringen av Diablo III, är du säker på att spelet faktiskt har vänt sig till det bättre, främst för att göra med den nya Loot 2.0-patchen och avlägsnandet av auktionshuset-elementet. Avlägsnandet av auktionshuset ger spelarna ett incitament att slipa ut sitt spel och förbättra sina redskap, med förbättring av legendariska sänkningar. Utvidgningen av berättelsen till Act V, som beskriver Fall of Westmarche, var ganska förutsägbar. Story var bara inte en stark kostym i spelet, och det ser ut att trenden fortsätter med expansionen. Det är ett steg upp från stagnation av det ursprungliga spelet, men mer så gör det faktum att det faktiskt är quotnewquot innehåll att utforska. I efterhand anser jag att de flesta spelare kommer att fokusera på utforskningen av Nephalem Rifts eller Adventure Mode, snarare än att sitta och hugga på historiens detaljer. När det gäller de nya funktionerna, var de långa tider men väl värda det. Uppmuntran för spelare att spela spelet med det nya loot-systemet återupplivade vad många spelare hade efterfrågat sedan den ursprungliga lanseringen. Sakerna är användbara igen Med borttagandet av auktionshuset ger spelet incitament att spela innehållet istället för att titta på fåglar39-ögon på auktionshuset. Att låta spelarna ha möjligheter att spela på statliga rullar är mycket roligt som väsentligen lägger till ett nytt guldsvadd i spelet. Jag kan förutse mig att spendera många timmar på att spela och gå för det nya Rift-systemet för att få högre löp. Det enda jag skulle rekommendera är en prisförändring. Efter att ha väntat nästan två år för den här expansionsfixen till det ursprungliga spelet, är prismärket vid 39,99 lite brant, med tanke på att inte ett ton av quotcontentquot har lagts till. Det som håller spel som Diablo blomstrande är återspelningsförmåga, men det nya innehållet kan slås extremt snabbt och med tillägg av en ny klass anses prislappen vara brant. Tror jag att spelet är värt det För mig älskar jag absolut spel där det finns en känsla av progression, så ja, jag var glad att betala den prislappen. Jag klockade många timmar i det föregående spelet och i Diablo II, så det verkar som ett hand-down-köp att hämta. Faktum är att jag ändrar mig. Det är en andra punkt som jag gillar att se fast eller modifierad, och det är handelssystemet. Handel är en väsentlig del av Diablo, som spelar enorma gemenskaper på marknader som D2JSP eller till och med forumet. Med den nya expansionen är nästan allt bindande på konto, vilket inte är bra för ett spel som kräver mycket växelprogression. Vad betyder detta Om du hittar ett meningslöst redskap, men vet att en vän absolut vill ha det, kan du inte handla med den där vännen om inte den vännen är närvarande i festen när du fått droppen. Du har också bara ett väntfönster på två timmar. Vill du ge din vän en start för att spela spelet, kan du göra det längre. Vill ge gärningar eller skapa material till spelarna kan det inte heller heller. Det faktum att Blizzard har valt att väsentligen knyta handelssystemet gör Reaper of Souls känner sig mer som en solospelare med förmånsspel, snarare än ett spel som är en multiplayer-upplevelse. I allmänhet, om du bara kommer tillbaka från lanseringen av Diablo III, är det ett helt nytt spel som förtjänar en försök igen. Det är bara så mycket att göra och spelet själv känns bara så friskt nu att det snabbt kom tillbaka till spelet. Och det här var en kille som hade slagits i ansiktet med Inferno Mode, Act II. Jag skakar på dessa dagar, men jag kan nu enkelt rensa denna handling med de högsta svårighetslägena med det förbättrade lössystemet. Diablo III: Reaper of Souls är definitivt en värdig expansion till spelet som desperat behövdes. Upplivningen av spelet genom det nya bytesystemet, tillägget av en ny klass, förlängningen av berättelsen och de nyare incitamenten för slutspelets innehåll borde hålla fansen av spelet lyckliga, särskilt om de gick ombord på det ursprungliga lanseringen. Den ursprungliga lanseringen, en katastrof från början, bör förhoppningsvis åtgärdas och buggar förhoppningsvis strykas ut. Jag är glad att rapportera att lanseringen av spelet faktiskt gick otroligt smidigt i jämförelse med lanseringen av vanilj Diablo III-paketet. Det fanns inga kopplingar som hade loggats in före tidpunkten innan det startades. Spelet poppade ett meddelande på skärmen som förklarade att expansionen hade gått live och jag kunde hoppa direkt till innehållet utan problem, spara för en mycket mindre lag i platser med hög densitet. Spelet, även om det har en något brant prislapp, borde inte mätas kvantitativt när det gäller hur mycket innehåll läggs till, men vad gäller spelbarhet och det är ovärderligt här, eftersom det bara är så mycket mer för spelaren att kunna do. Från en passionerad Diablo IIIII-spelare fann jag att denna expansion var väl värt mina dollar spenderade, med mer tid på det nya lössystemet än jag har på de senaste AAA-spelen som släpptes på större konsoler, eftersom jag fann de flesta av dem en besvikelse som bara varade inte. Diablo III: Reaper of Souls ÄR sen länge, och jag tror att det var Blizzards avsikt: att skapa ett spel som spelarna kan flocka till och spendera sina hårt förvärvade timmar och blomstra med belöningarna. Den här översynen skrevs endast för GBAtemp, med forskning utförd via spel av beta på Pubic Test Realm, den slutna betaversionen, genom att spela den faktiska detaljhandelsprodukten vid lanseringen och genom att söka på Diablo III Wikia för mer exakt information. Om du ser den här översynen på en annan plats, skicka mig ett privat meddelande Tack sålunda Förbättrad proffs Revitalized loot system Ny klass addd Mer endgame incitament Inget mer auktionshus Nackdelar - Pris högt för kvotminimum contentquot - Historien är fortfarande förutsägbar - Inget mer Auktionshus betyder faktisk spelar för växlar och belöningar - Bind på konto för nästan all loot måste fastställas Presentation Presentation av snygging har alltid presenterat spel bra, för det mesta. Deras titlar går på de flesta moderna system, och deras nya innehåll kommer ofta att lägga till många timmar kul på titeln. Reaper of Souls är inget undantag, med några stora specialeffekter och animationer. Gameplay Det finns bara en massa saker att göra nu. Få växling upp, spela den nya klassen, prova allt nytt slutspelets innehåll Spelet är ditt att beordra, i huvudsak. Den nya klassen, men konstig för mig, kan verkligen fungera bra för dig. Varaktig överklagande Nephalem Rifts och Adventure läge är säker på att hålla spelarna väldigt upptagna i deras strävan att slå de bästa nivåerna av progression. Dessa två lägena utgör ensam den höga prislappen och ger många timmar av roligt spel. Övergripande (inte i genomsnitt) Denna expansion var vad spelet behövde, och det gjorde det ganska bra. Grattis till Blizzard på det Om du kommer tillbaka hoppas du se dig där i speletDiablo 3 Console: Reaper of Souls Ultimate Evil Edition Intervju Inlagd av: Flux 8 juli 2014 AusGamers har lagt fram en ny intervju om Diablo 3 Console: Reaper of Souls Ultimate Evil Edition. Q038A ägde rum under en PS4-uppspelning och har konsolproducenter Julia Humphreys och Matthew Berger. There8217s några intressanta saker om nya funktioner och anpassningar som de gjorde för att förbättra spelkonsolens spelupplevelse. En av de första sakerna vi lade till är läroläge, avslöjar Julia. Så du kan leka med dina vänner och du börjar nya karaktärer tillsammans och din karaktär kan vara en lägre nivå för de andra. Så istället för att dö hela tiden, springa bakom den andra spelaren och plocka upp loot och inte döda med lärlingsläge vad vi gör är att ta den lägre nivån och vi förstärker dem under hela den här lektionsperioden. Så de håller samma nivå med samma färdigheter, men deras statistik ökar så de kommer att ha mer seghet, de kommer att göra mer skada 8212 de kommer att kunna stå tå-till-tå med de flesta monster och bidra meningsfullt till de flesta slagsmål. Och självklart är löftet att de får den erfarenhet de får, fortfarande lämplig för sin nivå. På konsolen finns det väldigt få begränsningar på vad du kan ge andra spelare, väldigt få saker är kontobundna, avslöjar Matthew. Det finns också brevlådor i spelet som påminner dig om att interagera med dina vänner och låter dig dela saker, men som med allt annat som redan nämnts så var det bara inte tillräckligt, och så är det också ett förnyat system. Dessa är byggda för att skicka objekt till dina vänner genom presenter och Julia förklarar att när ett Legendary-objekt faller, finns det en chans att ett annat objekt kommer att släppa som är märkt för din vän. Itll har faktiskt hans eller hennes namn på det och du kan sedan gå vidare och maila det till din vän och vilken karaktär de öppnar den gåvan med, det rullar antingen en Legendary eller Sällsynt artikel för den klassen. Full intervju är här. There8217s lite cool info om förbättringar av Kill Streak och miljöförstörelsessystemen they8217re integreras i gula orbbonusar, så you8217ll får skärmdräkträknare som ökar när dina dödar gör, sträckor av rörelseshastighet kommer från krossade fat osv. Både sound fun . I8217m är också en fan av 8220Nemesis8221-systemet som vi hörde tömmas för månader sedan som 8220Avenger Kills8221. där ett monster som dödar en karaktär kommer att dyka upp i ett vän8217-spel med ännu mer kraftfull statistik. Om det dödar dem kan det fortsätta på ett annat vän8217s spel, och det kan gå upp till fem gånger (men inte i Hardcore). Det låter som att devs verkligen anpassar Ultimate Evil Edition-konsolupplevelsen till plattformen mycket mer än den ursprungliga Diablo 3-konsolen. vilket var i grunden bara D3 PC med ny användargränssnitt för kontrollerna och Loot 1.5. Vi fick så småningom några av D3-konsolförbättringar på datorn, via Nephalem Orbs och så, så jag undrar om datorn någonsin kommer att se några av dessa UEE ändrar vänlistobjekthandel och Nemesis-monster, till exempel, det finns också brevlådor i spelet det påminner dig om att interagera med dina vänner och låter dig dela saker, men som med allt annat som redan nämnts så var det bara inte tillräckligt, och så är e-post också ett förnyat system. quot quot. Dessa är byggda för att skicka objekt till dina vänner genom gåvor och Julia förklarar att när en legendarisk sak sjunker, finns det en chans att ett annat objekt kommer att släppa som är märkt för din vän. Itll har faktiskt hans eller hennes namn på det och du kan sedan gå vidare och maila det till din vän och vilken karaktär de öppnar den gåvan med, det rullar antingen en legendarisk eller sällsynt sak för den klassen. quot Om någon Blizzard rep läser dessa forums8230för att hålla gimmickiga och ledsna quotsocialquot aspekter ur PC-versionen. Spelet är inte där det borde vara för tillfället och även om jag skulle välkomna någon handel, är denna kvotssystem med extra ben avsedda för vänner lama. Don039t får mig till och med påbörjat på kvotmottagaren. Varför inte kringgå nivellering alla tillsammans och starta nya tester på maxnivå misslyckas. Kommentarer är stängda. Exklusiva handel undantag Legendariska föremål är alla binda till konto i Diablo 3 version 2 och Reaper of Souls. och kan inte handlas, ges bort eller säljs. Det finns dock ett undantag. Spelare kan handla eller ge objektet till andra spelare som var i spelet när objektet hittades, under det spelet eller i upp till 2 timmar efteråt. Detta undantag tillåter vissa objektöverföringar mellan vänner, men det fungerar inte exakt som handel eftersom allt som kan tjäna som valuta är också kontobundet. Således kan spelarna inte byta ut varor till guld. material. eller pärlor. Således är även det legendariska handels undantaget i Diablo 3 och Reaper of Souls i princip bara ett sätt för vänner att dela saker direkt efter att ha hittat dem, snarare än vad som helst som kan skapa en funktionell ekonomi. Många spelare önskar att det fanns mer objektutbyte tillåtet och utvecklarna har kommit med kommentarer om att möjliggöra mer handel i framtiden, eventuellt inom klaner eller samhällen. eller kanske för stege spelare. Utvecklare på Trading redigera Legendarier blev bara Bind on Account sent i Reaper of Souls utvecklingsprocessen, när utvecklarna hade förbundit sig att stänga auktionshuset i början av 2014. Första förklaringarna erbjöds i november 2013, från intervjuer på Blizzcon.1 Diablo. IncGamers: För att klargöra är alla legendarier Konto Bundet nu Travis Day: Yes. Alla handelsbegränsningar som infördes är att hjälpa dig att känna dig riktigt bra om att tjäna dina föremål och också att ge oss möjlighet att göra de legendariska objekten så galen som möjligt. När vi tog bort auktionshuset försökte vi oftast göra spelupplevelsen det bästa det kunde vara utan att behöva en en AH och också att hitta så många sätt att göra handel fortfarande finns, samtidigt som man skyddar spelets integritet. Vi har ett system nu som tillåter dig att handla legendarier som släpper in ett co-op spel med någon annan i spelet. Det vi verkligen vill ha är att göra spelet om att leka med dina vänner. Inte bara hoppa i ett spel för att handla och säga, Hej, kolla på mina saker. Diablo. IncGamers: Så det skulle vara saker som skulle vara bindande om du lämnade spelet, men kan handlas medan du fortfarande är i spelet Travis: Du kan handla alla artiklar, inklusive legendariska och uppsatta artiklar, inom spelet du hittar dem . Och även när du lämnar ger vi i grunden dig ett tidsfönster som säger Hej, någon som du bara spelade med dig kan handla det med. Artiklar av Diablo III e Artikel Basics Normal Artiklar Crafting Legendary Armor I Legendarisk Armour II Legendariska Vapen 1h Legendariska Vapen 2h Produktsatser

No comments:

Post a Comment