Sunday 8 October 2017

Forex Trading Advanced Strategier Michigan


Avancerade strategier Inskickad av Edward Revy den 28 januari 2007 - 08:11. Tillsammans med Forex-komplexa handelsstrategier förväntas denna sida gradvis avslöja våra så kallade Forex Advanced Trading Strategies. Dessa strategier kommer att ha en stark bakgrund, ljudteoretisk bas och representerar kända för oss handelsmetoder och regler som används av erfarna Forex-handlare. Vi ska också dela handelsstrategier som vi använder i vår Forex trading-praxis. Glöm inte att läsa vår ansvarsfriskrivningspolicy. Kom också ihåg att någon handel innebär risker och det finns inget handelssystem som är immun mot förluster. Din erfarenhet kan lätt börja med en förlorad handel, så innan du ger upp ett system, se till att du har testat det bra. Din disciplin är och kommer alltid att vara nyckeln till framgång. Följ reglerna strikt, om de ändras, skriv ned dessa ändringar och ändras inte när du handlar. Det är lovat att vara en bra upplevelse Men det kommer inga mirakel att bli. Dessa strategier kommer inte att vara revolutionerande Forex-strategier av alla tider eller några Holy Grail-system för att få dig miljoner, åtminstone kan vi inte lova det. Det vi kan lova är att det kommer att finnas många saker att lära och idéer att prova. För att uppnå detta kommer vi att göra vårt bästa. Sannt, Edward Revy och mina bästa Forexstrategier. Team Advanced Forex Strategies: Aktiva handlare Poll - dela med dig av din live-upplevelse eller läs vad andra har att säga. Du kan hjälpa tusentals förbättra sin handel Copyright 2007 mdash 2016 Forex-strategier-revealedAdvanced Forex Strategies som faktiskt fungerar även för nybörjare Sluta vara din egen värsta fiende. Är du trött på att inte kunna generera konsekventa veckovisa resultat i Forex Testade allt men ingenting verkar fungera Tja, du är inte ensam Den goda nyheten är: du har (utan tvekan) hittat den bästa Forex Strategies webbplatsen som har alla avancerade strategier som du någonsin behöver Och vi kommer att leverera nya strategier direkt till din inkorg Registrera dig idag för att få en kraftfull 5-minuters scalping-strategi som levereras direkt till din inkorg. Avancerade Forex Trading Strategies När du börjar handla är du vanligtvis överflödad med handelsmetoder och system inklusive mycket grundläggande metoder och avancerade Forex handelsstrategier. Sanningen är att de flesta strategier kan delas upp i två huvudkategorier och några är en hybrid av de två: Diskretionär handel Mekanisk handel Mekanisk handel kan vara något relativt enkelt, såsom följande glidande medelvärde. Markera en 20 SMA och en 50 SMA på ditt diagram När 20 korsar över 50, buysell den första stänga Vänta för den första återhämtningen i 50 och buysell breaken av highlow Som du kan se är det inte för mycket att tänka inblandade och för dem som bara får fötterna våta är det inte en dålig start. Problemet med det här enkla systemet är att det inte är en kant som du utnyttjar. Grundläggande strategier använder vanliga indikatorer och kanske ett lätt identifierat diagrammönster för att handla av. Alla handelsmetoder som är enkla om A inträffar gör B inte min typ av handel och dessa typer av metoder är ganska grundläggande. Min framgång med dem har i bästa fall varit medioker. Kanske koka det ner till mig som behöver fler händer på tillvägagångssätt till handel. När du börjar titta på mer avancerade Forex trading strategier, ser du i allmänhet en mer diskretionär strategi. Detta är mitt föredragna tillvägagångssätt på Forexmarknaderna. Varför är dessa avancerade? Ta en titt på meningen med diskretionär: Diskretionär: Vänster till eller reglerad av One8217s eget gottfinnande eller dom. För att kunna använda din bedömning kommer du att behöva ha någon förmåga att bedöma vilket pris som gör och använda sannolikheten för att välja ditt handelsalternativ. Det här är inte något som neofytehandlare kan göra och det är en av anledningarna till att de som utvecklar expertrådgivare gör det så bra för att sälja sina produkter. OBS! Jag föreslår inte att du någonsin använder en expertrådgivare och det namnet är ganska lurande. Fibonacci trading är en av de avancerade Forex trading strategier som jag använder. Varför är det avancerat Du måste välja vilka svängnivåer som ska börja rita från. Du måste välja vilken nivå du ska titta på för en eventuell handel. Du måste hitta ett sätt att komma in i handeln med tanke på kapitalexponering. Du måste hitta en väg att avsluta handeln både i vinst och om en förlorad handel För att lyfta fram dessa poäng vill jag visa dig en inställning i AUDUSD-valutaparet som lockade mitt intresse och är nu en levande handel. Detta diagram använder en fyra timmars tidsram. Som du kan se finns det flera kluster av Fibonacci retracements och extensions inom området .9421-9454. När priset når den där zonen började jag leta efter en omkastning. Att hitta svängarna för att mäta är diskretionär och även om det finns några regler är det huvudsakligen utrymme för skönsmässig bedömning. När priset når zonen, skulle det ha varit ett enkelt tillvägagångssätt att sälja när priset slog botten av sortimentet med ett stopp högst upp i intervallet. Jag använde faktiskt en oscillator för att se att momentum återvände till nackdelen och sedan spelade en paus av ljuset låg för en post på .9405. Avancerade Forex trading strategier betyder inte bara den strategi du handlar. Det finns andra aspekter som börshandlare bör ignorera men erfarna handlare kan börja integrera i sina handelsplaner. Säkringar Förändringar i regleringen har tagit säkring av samma par ur händerna på handlare. Det fanns en tid att du kunde sälja EURUSD till exempel, håll den korta och ta sedan lång tid när marknaden rallied. Detta var ett bra sätt att utnyttja båda sidor av myntet. Du kan göra det med olika konton men inte i samma konto. Du kan kapitalisera på USD strengthweakness genom handelspar som GBPUSD och EURUSD samtidigt men olika riktningar. Det är extremt komplicerat men kan säkert klassificeras som en av de främsta Forex tradingstrategierna. Trailing När din handel är i vinst, istället för att använda ett fast vinstmål kan du spåra stoppet till vissa prispunkter. För att undersöka detta vidare kommer jag att använda AUDUSD-handeln som tidigare. Eftersom detta drag var så starkt, erbjöd det sig mycket lite när det gäller retracements på fyra timmarschemat. Jag var tvungen att använda en timmarsdiagram för att hitta områden som jag kunde stoppa mitt stopp ovanför. När marknaden rallied, var jag uppmärksam på priset för att återuppta handeln. När det bröt lågen som indikeras av den gula, placerades stoppet några få pips ovanför de röda linjerna. Jag föredrog att använda fyra timmarsdiagrammet och det sista spåret använde fyra timmarsdiagrammet. Handel stoppades för vinst på .9194 vilket gav 208 pips på den andra enheten i denna handel. Detta inträffade när jag skrev ut denna artikel Pyramiding Några handlare kommer att lägga till sin position när det har visat sig att analysen var korrekt. Detta tar helt enkelt en annan handel i samma riktning och använder vanligtvis samma inställningar och triggers som den första handeln. Många handlare kommer att vänta tills de har tagit all risk ut ur den ursprungliga handeln innan de läggs till den nuvarande positionen. Detta minskar kapitalexponeringen på handeln och gör endast risken för den nya positionen relevant. Pyramidering är inte något jag för närvarande använder i min egen handel. Skala ut Detta är något jag använder av olika orsaker. Här tar du vinst på delpositioner i den övergripande positionen. Jag kommer att fortsätta använda AUDUSD-handeln som ett exempel. Försäljningen togs vid 9401 och stoppet var 52 pips iväg. För att ta all risk ut ur handeln utan att flytta mitt stopp, skulle jag behöva lämna partiell position minst 52 pips i vinst. Detta gör att all risk kan tas ut ur handeln utan att behöva flytta det ursprungliga stoppet. Det här är viktigt eftersom det alltid är möjligt att du inte handlar korrigerande flytt, men handlar mot en ny prisriktning. Så här gick priset upp i mitt handelsområde: Jag tar ställningen som jag kan ha fel på resan som då tillåter mig: Banka några snabba vinster Ta risken ur handeln Håll en position igång för större vinstmedel med NOLL risk avancerade Forex trading strategier och bör inte genomföras av dem som bara går in på handelsområdet. För de som har erfarenhet, experimentera med det diskretionära tillvägagångssättet jag berörde och se om de andra strategierna passar in i din handelsplan

No comments:

Post a Comment